Варто враховувати наступні особливості при розрахунково-касовому обслуговуванні:
реєстраційна картка з копією установчого документу, засвідченою керівником, є підставою для внесення інформації до бази даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів;
для відкриття рахунків та здійснення видатків надається:
– картка із зразками підписів;
– відбиток печатки розпорядника бюджетних коштів;
– копії наказів про надання права першого та другого підписів;
у разі відсутності бухгалтера з правом другого підпису, платежі здійснюються за наявності підпису особи, яка має право першого підпису з відповідним написом у картці;
відповідні документи (реєстраційна картка, копія установчого документа, заява) можуть бути подані у вигляді сканованої копії паперового документа, підписаної кваліфікованим електронним підписом;
у разі відсутності доступу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, перевірка інформації у реєстраційній картці, картці із зразками підписів та відбитку печатки не є обов’язковою;
підтвердними документами для реєстрації бюджетних зобов’язань можуть бути:
– договори;
– рахунки-фактури;
– накладні;
– акти виконаних робіт (наданих послуг) тощо;
документи опрацьовуються протягом одного дня;
у разі залучення бюджетних коштів на запровадження і здійснення заходів правового режиму воєнного стану, зупинення операцій на таких рахунках не застосовується до скасування воєнного стану.
У керівників відділів освіти та інших бюджетних установ та організацій залишається можливість подальшої роботи з казначейським рахунком дистанційно за умови, що керівник має при собі власний кваліфікований сертифікат відкритого ключа (токен).